lördag 29 oktober 2011

Julinredning

Jag hade tänkt köpa lite nya julsaker i år nu när vi har ny lägenhet, men jag vet inte hur jag vill ha det än riktigt. Tänkte köpa nytt till vardagsrum/kök, framför allt kuddar och pläd. Tittade lite på den här kudden på Hemtex, men vill i så fall ha en matchande röd pläd till, i samma röd som det är i kudden. Får titta på det 'live' och se hur färgerna ser ut och hur jag ska få till det ultimat i år. Ska åka runt och botanisera framöver, vilket jag ser mycket fram emot! Ska ni köpa något nytt eller hur ser det ut för er?


 

2 kommentarer:

  1. SV: Resan hem gick jättebra, njöt verkligen av att äntligen ha något mysigt att läsa och tiden bara flög förbi!
    Marknadsgodis är mums, föräter mig varje vecka ;)

    SvaraRadera
  2. Jag blir alltid sugen på något nytt och fint till jul men ska föröska att inte köpa så mycket i år eftersom jag har så det räcker.

    SvaraRadera