torsdag 18 november 2010

Pirrig i magen

Imorgon kommer ÄNTLIGEN mina tre närmaste vänner hit och vi ska ha julmyshelg (som jag tjatat om flera gånger)! Jag är så glad, vi har haft nedräkning i tio veckor då vi bokade denna helg. Att få ihop en helg alla fyra kan är inte det lättaste när alla jobbar och bor på olika ställen.

Först kommer Tina redan 9.30, då blir det vörtbrödsbak och Wii. Sedan kommer Sara middagstid och Susanne senare på kvällen från Karlstad. Under helgen blir det julmarknad på Gunnebo slott, jul på Liseberg, Pictionary, tävling om vilka som ska sova i vår Tempursäng (det är inte ens säkert att jag själv får ligga där haha) osv. Åh det är alltid så roligt och mysigt att träffas!

4 kommentarer:

  1. Sv: I Sollefteå. Samma stad som zeunerts julmust :)

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Hoppas du vinner...å andra sidan sover du ju där 364 dagar om året annars så... =)

    SvaraRadera
  3. Jag blir allt lite avis :-)

    Ha en kanontrevlig helg!

    SvaraRadera