onsdag 1 december 2010

Julkalendern och julbord

Nu har vi ätit frukost och sett på julkalendern. Första avsnittet signalerade inte juletider direkt, men jag hoppas att det kommer - så att det inte blir en sådan julkalender som bara är en vanlig tv-serie. I övrigt verkar den helt okej. Kul att Johan Rheborg var med en sväng också! Vad tyckte ni andra?

Julbordet igår var jättegott, både köttätarna och vi ickeköttätare var väldigt nöjda. En mycket god och trevlig afton! 

Äntligen är det december!

5 kommentarer:

  1. Ja, jag blev också glad att Johan Rheborg var med men han kommer säkert inte vara med rakt igenom, vilket jag tycker är väldigt synd! Kunde inte han fått vara pappan? :-)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja smaken är som baken...och tur är väl det ;) Ja, det är ju en helt olika konsistens på fudgen, men jag föredrar smaken på Mariannelunds. :)

    Ska se julkalendern i kväll...

    SvaraRadera
  3. JAg tyckte också julkalendern var bra! Det är lite svårt att avgöra utav bara ett avsnitt men jag tycker det verkar lovande :)

    SvaraRadera
  4. Ja tycker att julkalendern var bra i år, eller ja,det första avsnitt jag sett :P men hoppas det blir mer julkänsla i det!

    SvaraRadera