söndag 12 december 2010

Sjunga in julen i Göteborg

Jag skriver med små bokstäver, men det blir stora när jag publicerar inlägget? Vafan?! Vet inte varför.

Tisdag 14:e december klockan 17.30 och 20.00 och onsdag 15:e december kl. 12.30, 17.30 och 20.00 kan man sjunga in julen tillsammans med körer från hela Göteborg, i Domkyrkan. Låter jättemysigt, tycker jag! Även om man vill inte sjunga själv är det nog fint att lyssna på.

Jag ska till Domkyrkan för första gången på måndag då det är Luciakonsert med deras goss- och flickkör. Vi köpte biljett till Markus och mig, men så kom vi på att Linas matkasse ska levereras under tiden så Markus stannar hemma och jag försöker värva någon annan att ha med. Men mina kompisar jobbar då eller har annat planerat, så vi får se om jag får gå allena. Någon av er som ska dit?

3 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar någon att gå med.
    Irriterande när bloggen strular, jag har också problem emellanåt med min..
    Hoppas du har en mysig tredje advent.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vackert det kommer att bli, julmusik är fint.

    SvaraRadera
  3. Åh, det låter ju jättekul! Hade jag bott närmare hade jag definitivt gått dit:)

    SvaraRadera