tisdag 6 december 2011

Ny bloggadress + hjälp + snö

Sådär, nu har jag exporterat min göteborgsjul-blogg hit, med en korrekt adress. Jag bor ju i Karlstad numera. Men jag får inte till blogglistan, som det verkar nu måste jag fylla i era adresser för hand, en och en, och det gjorde jag inte med göteborgsjulbloggen. Vet ni vad det kan vara? Samt, jag får inte ut bilden så att den går kant i kant med texten. Någon idé där?


I övrigt ska det snöa hela natten, hoppas, hoppas att det blir så och sedan ligger kvar! Snö höjer verkligen julstämningen avsevärt, och den som kom igår ser man bara om man tittar ordentligt och fantiserar lite.

1 kommentar:

  1. Jag kan inte lägga till bloggen i Google Reader, den säger att det inte finns feed :( Hoppas att det är tillfälligt så jag kan fortsätta följa dig.

    SvaraRadera